Gwarancja, Reklamacje i Zwroty

 
Gwarancja

Aby gwarancja produktu zakupionego w naszym sklepie była ważna i obowiązywała, prosimy zachować
paragon (lub fakturę) oraz opakowanie, w jakim sprzęt był zakupiony.


Reklamacja

Zanim odbierzesz przesyłkę, prosimy o sprawdzenie jej, czy nie została uszkodzona podczas transportu. Zwróć uwagę, czy opakowanie nie jest uszkodzone (rozerwana folia, wgniecenia). Jeżeli taka sytuacja miała miejsce, prosimy o kontakt z nami w godzinach od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty od 9-14 pod numerem telefonu: 530-330-388. Prosimy również o pokwitowanie odbioru paczki oraz sprawdzenia zawartości w obecności kuriera. Jeżeli zauważysz nieprawidłowość – niewłaściwy towar, uszkodzenia, niewystarczająca ilość zamówionych produktów, sporządzany zostanie protokół rozbieżności, który jest niezbędnym dokumentem podczas reklamacji.

Procedura reklamacji
Zapakuj towar, który jest niezgodny z umową. Pamiętaj o pisemnym oświadczeniu, w którym opiszesz szczegóły sytuacji. Skorzystaj z szablonu poniżej. Wypełnij go zgodnie z rubrykami.
Warto dopisać numer konta oraz dane do przelewu, w miejsce gdzie mamy zwrócić pieniądze (pod warunkiem podjęcia pozytywnej decyzji przez sklep).
W przypadku pozytywnej decyzji w sprawie reklamacji – w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zwrócimy Ci pieniądze lub wymienimy sprzęt na nowy.
W przypadku negatywnej decyzji w sprawie reklamacji – wyślemy informację mailowo lub zadzwonimy telefonicznie i poinformujemy o podjętej decyzji w ciągu 14 dni roboczych.

Kontakt
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub potrzebujesz zadać pytanie, serdecznie zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mrsport.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 530-330-388. Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedź była szybka i satysfakcjonująca, a proces gwarancji/reklamacji przebiegł pomyślnie.

Zwrot
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przypominamy, że w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia produktu przez kuriera, klient ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podawania przyczyny według ogólnych zasad opisanych w przepisach zawierania umów na odległość.
Uprzejmie informujemy, iż zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w opakowaniu w stanie niezmienionym.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

Sklep  nie przyjmuje przesyłek zwrotnych przesyłanych za pobraniem lub z przeniesieniem kosztów przesyłki na odbiorcę.





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl